donderdag 31 mei 2007

Internationale Dag zonder Tabak

ikstopalsikwilVandaag is de Internationale Dag zonder Tabak!
Zelf heb ik sinds november 2005 geen sigaret meer aangeraakt en yeah I feeeeeeeeel good. Ik heb dan ook geen probleem met het rookverbod in restaurants waarvan we sinds 1 januari genieten en ook een rookvrij café geniet mijn voorkeur.

Als ex-roker, democraat en kleine zelfstandige heb ik wel mijn twijfels over een rookverbod in cafés, dancings en jazzclubs (een jazzclub zonder nicotinewalm is geen echte jazzclub).
Wat is jullie mening? Moet de regering bepalen waar gerookt mag worden of laten jullie de uitbater van een horecazaak de vrije keuze?

Om af te sluiten wil ik benadrukken dat stoppen met roken nog steeds de beste oplossing is ;-)
Hulp nodig bij het stoppen? Voeg ikstopalsikwil toe aan je favoriete Skynet Blogs.

0 reacties:

Movie mania

  • Bridget Jones
  • Pulp Fiction

Crapule

Mijn foto
Gent, Oost-Vlaanderen, Belgium